31 Ağustos 2012 Cuma

Varolus

"Yoruldu dusunmekten.. biraz kacmaktan.. kızmaktan.. endise etmekten.. kendine bile kendini ispat etmeye calısmaktan.. bi kalıba sıgdırmaktan.. sekillendirmekten.. dinlemekten.. yorumlamaktan.. sikayet etmekten.. sırf dahası ugruna gucunu rededip acizlige sıgınmaktan.. bile bile korlukten.. sagırlıktan.. teslimiyet yerine surekli tetikte durmaktan.. zaten var oldugunun bilincini unutup yakarırcasın
a dilemekten.. donusumun tam o virajında ne olacagını bilmezmis gibi korkuyla geri kacmaktan.. Simdi burada tum bunların benden cıkıp gitmesineher birinin yerine ve kalbimin en derinine, hucrelerimin her bir zerresine kadar kosulsuz sevginin yer almasına izin veriyorum istiyorum. Yaratıcının kutsal enerjisiyle dolup tasmak ve baglı kalmaya izin veriyorum istiyorum. Tum var olus icin sevginin yer almasını istiyorum. Simdi OL'sun ♥ sevgiyle "  :)

Şükür'ce






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder